.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجرای طرحهای پیشگیرانه خشکسالی در روستای مازندران

جانشین مدیر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران از اجرای طرحهای پیشگیرانه خشکسالی در 328 روستای استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، اسدالله نعمتی در جلسه ستاد حوادث مازندران در استانداری افزود: امسال شش و نیم میلیارد ریال جهت اجرای طرح های پیشگیرانه خشکسالی در روستاهای استان اختصاص یافت.

وی کمبود آب و کاهش دبی منابع روستاهای استان را 452 لیتر در ثانیه ذکر و خاطر نشان کرد: دستگاههای اجرایی باید هر لحظه آمادگی مقابله با خشکسالی را داشته باشند.

جانشین مدیر بهره برداری آب و فاضلاب روستایی مازندران با اشاره به اینکه این شرکت نسبت به حفر 63 حلقه چاه در شهرهای آمل، بابل و بابلسر اقدام کرده تصریح کرد: اجرای 19 حلقه چاه، 9 ایستگاه پمپاژ، 122 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع در روستاهای استان انجام شد.

نعمتی با اشاره به شناسایی 331 مورد انشعابات غیرمجاز در روستاهای استان یادآور شد: 10 حلقه چاه آب کشاورزی در روستاهای استان خریداری و اجاره گرفته شد.

وی با بیان اینکه به منظور جلوگیری از بحران حاد خشکسالی، تامین آب شرب برای 305 روستا و 50 هزار و 388 مشترک استان انجام شد.

این مسئول با اشاره به توزیع 45 دستگاه الکتروموتور و توربین در روستاهای مازندران از رفع 15 هزار مورد شکستگی لوله ها به منظور جلوگیری از اسراف آب خبر داد.

وی در پایان از ایجاد آزمایشگاه سیار آب و فاضلاب روستایی استان نیز خبر داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.